امتحان

ساخت وبلاگ

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : rome,italy,images,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 16:09

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 0:39

خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

  • خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    دراین مقاله درباره خواص سنگ فیروزه صحبت میکنیم، فیروزه یک سنگ قیمتی درجه دو میباشد، این سنگ بدلیل داشتن رنگ آبی خاص خود که به رنگ آبی فیروزه اي معروف است شناخته میشود. فیروزه از قدیم الایام بعنوان یک سنگ قیمتی و زینتی کاربرد داشته اما جدا از شکیل بودن اش، این سنگ خواص درمانی بسیاری هم دارد، در ادامه بیشتر راجع به خواص این سنگ زیبا صحبت می‌کنیم. 

    خواص سنگ فیروزه در درمان بیماری ها

    سنگ فیروزه مفرح معده می‌باشد و استفاده ازآن برای تقویت معده و رفع ناراحتی‌هاي گوارشی مفید است. از خواص درمانی سنگ فیرزه در طب سنتی استفاده از سرمه این سنگ برای معالجعه کسانی است که دچار دید کم در شب یا بیماری شب کوری هستند.

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    سنگ فیروزه دارای خواص شفادهندگی است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن و از بین بردن بیماری هایي مانند آسم، افسردگی شدید، فشارخون بالا، میگرن، عفونت هاي ویروسی و حتی زهر زدایی ازبدن می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. فیروزه برای درمان سردرد و میگرن مفید است. استفاده از خواص درمانی سنگ فیروزه برای کاهش تورم عضلات، تسکین درد پشت و پروستات مفید است.

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    استفاده از سنگ فیروزه بادفتق، درد ریح، جنون، درد اعضا و تعداد زیادی از بیماری هاي داخلی را درمان مینماید. کمک به درمان بیماری صرع از دیگر خواص درمانی سنگ فیروزه است. در علم سنگ درمانی در اسلام، سنگ فیروزه را پادزهر تعداد زیادی از سموم معرفی کرده اند. یگ گرم از پودر این سنگ، پادزهر نیش مار و نیم گرم ازآن برای دفع زهر سایر جانوران موذی مفید است و همراه داشتن ان باعث فاصله گرفتن حشرات موذی میگردد.

    خواص درمانی سنگ فیروزه و مشکلات روحی

    علاوه بر خواص درمانی سنگ فیروزه استفاده از این سنگ در رفع ناراحتی‌هاي روحی نیز موثر است. عده اي از خواص شفابخش فیروزه به شرح زیر است:

    = فیروزه، سنگی هارمونیک است و برای آرام کردن بیماران عصبی مؤثر است.

    = استرس را از بیماران دور می‌کند و دوستی ها را گسترش می‌دهد.

    = استفاده از سنگ فیروزه باعث آرامش قلب میشود .

    = سنگ فیروزه، ترس و وحشت را دور میکند.

    = باعث شادی و نشاط می‌شود.

    = سنگ فیروزه برای زنان باردار مفید است و محافظ مادر و جنین از گزند و بلایا میباشد.

    = همراه داشتن سنگ فیروزه به فتح و پیروزی در کارها کمک میکند.

    = این سنگ از بین برنده فقر است.

    = داشتن سنگ فیروزه موجب استجابت دعا و برآوردن حاجات میگردد.

    = سنگ فیروزه، اعتماد به نفس را افزایش میدهد.

    خواص درمانی سنگ فیروزه

    در علم یوگا و مدیتیشن و کاربرد سنگها در انرژی درمانی، فیروزه را تقویت کننده چاکرای 5 میدانند. محل قرار گرفتن چاکرای پنجم بر روی گودی گلو واقع است. رفتار نامتعادل، مسائل شغلی و مشکل‌تراشی جهت دیگران این چاکرا را ضعیف میکند. قرار دادن سنگ فیروز برروی چاکرای گلو «بعنوان گردن آویز» به فرد انگیزه و توان بالا برای غلبه بر موانع می‌دهد.

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    همچنین توان او برای تفکر عمیق افزایش می‌دهد. قرار دادن این سنگ برروی چاکرای چشم سوم «منطقه وسط پیشانی» باعث بالا رفتن سطح ادراک و هوش و قدرت تمرکز در افراد میشود. بطور کلی سنگ فیروزه باعث افزایش احساسات مثبتی نظیر محبت، عشق و علاقه به علم و هنر میشود.

    مشخصات سنگ فیروزه

    فیروزه از انواع سنگ های آذرین است. این سنگ زیبا و پرخاصیت دارای درجه سختی 6 است و میتواند شیشه را ببرد ودر رنگ هاي آب، سبز و سفید وجوددارد.  سنگ فیروزه در اثر حرارت، اب خودرا از دست داده و تغییر رنگ میدهد و رنگ آن سیاه و تیره میشود. سنگ فیروزه دارای دو نوع می‌باشد یکی مشرقی که رنگ آن هیچ زمان خراب نمی شود.

    دیگری فیروزه مغربی است که به ان بون هم می‌گویند و رنگ آن در اثر مرور زمان تغییرکرده و بعلت وجود فسفات در آن تبدیل به سبز میگردد. بهترین سنگ فیروزه در ایران ودر شهر نیشابور یافت میشود و شهرت جهانی دارد. اگرچه خیلی از انها به صورت علمی ثابت نشده و یا اصلا امکان اثبات ندارد، اما وجود انرژی هایي دراین سنگ حاکی از ارزش بالای معنوی و اعتقادی میباشد

    تقویت اعتماد به نفس

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    وجود نیروهای منحصر به فرد و مغناطیسی در سنگ فیروزه منجر به بیدار شدن و فعال شدن نیروهای درونی شده و حس اعتماد به نفس را در انسان تقویت می‌کند.

    درمان افسردگی

    سنگ فیروزه سبب انتقال نیروهای خاصی به بدن فرد شده و آنرا از حالت یکنواختی و کرختی خارج کرده و شادی بخش و نشاط آور می‌باشد از این رو آنرا در کاهش افسردگی افراد مؤثر می‌دانند.

    تقویت نیروهای مثبت

    خواص فیروزه افراد را در برابر خواب هاي آشفته و کابوس هاي کسل کننده مراقبت میکند، امواج منفی و مضر را از ما دور می‌کند و حتی میتواند سبب جذاب شدن افراد گردد.

    درمان مشکلات مفاصل

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    استفاده از سنگ فیروزه در آسیب هایي مانند پارگی رباط ها و تاندون ها و درد مفاصل، جریان خونی را در بافت هاي عضلانی زیاد تر کرده و فرآیند التیام انها را تسریع می‌نماید.

    کاهش استرس

    از خواص منحصر به فرد سنگ فیروزه خاصیت درخشندگی آن میباشد، این خاصیت سبب شده تا در دور نمودن و کاهش استرس و فشارهای روحی در انسانها مؤثر باشد.

    ضد ویروس و باکتری

    سنگ فیروزه در درمان نواحی ازبدن که تحت هجوم ویروس ها و باکتریها می باشند و یا نواحی آلوده اي که در سایر بخش هاي بدن وجوددارد، مؤثر است.

    پادزهر

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    هنگام گزیدگی توسط حیواناتی نظیر مار و غیره، استفاده از یک گرم آرد شده سنگ فیروزه به همراه شهد، نقش پادزهری قوی را ایفا می‌نماید.

    درمان بیماریهای مربوط به گلو

    قرار دادن سنگ فیروزه بر روی گلو و بخشهای مختلف آن،به سبب خواص منحصر به فرد و شفا بخشی که دارد در درمان امراض مربوط به آن بسیار مفید می‌باشد.

    سلامت قلب

    از خواص جادویی سنگ فیروزه تأثیر آن در التیام کارایی و سلامت قلب میباشد، اگر سنگ فیروزه در اختیار دارید آنرا بر روی قلب خود قرار دهید تا اثرات اعجاب انگيز آن رابه عینه احساس نمایید.

    حافظ و مراقب

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    عده اي اعتقاد دارند که سنگ فیروزه دارای خواص معنوی فراوان از جمله مراقبت از انسانها در انجام عده اي از فعالیت هاي ریسک دار و خطرناک می‌باشد.

    افزایش سعه صدر

    خاصیت آرامبخشی که در سنگ فیروزه وجوددارد سبب تقویت امواج مثبت درونی افراد شده و علاوه بر سلامت روح و روان منجر به افزایش صبر و سعه صدر نیز می‌شود.

    ضد شوری چشم

    از قدیم الایام در فلات ایران این اعتقاد وجود داشته که سنگ فیروزه افراد را در مقابل شور چشمی افراد دیگر مراقبت مي نماید بهمین سبب طبق معمول در سر در خانه ها، مغازه ها و … آنرا آویزان میکردند.

    خاصیت سنگ فیروزه در تقویت چشم

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    نگاه به فیروزه سبب تقویت بینایی و سلامت چشم می‌شود و استفاده از سرمه آن و همچنین گذاشتن آن بر روی چشم ها برای تقویت چشم و درمان بیماری هاي چشمی بسیار مؤثر است.

    درمان کبد

    هر چند از نظر دکتری اثبات نشده است اما عده اي معتقدند امواج مغناطیسی ساطع شونده از سنگ فیروزه عده اي از نارسایی هاي کبد را درمان مي نماید.

    درمان غدد داخلی

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    فعالیت عده اي از غده هاي داخلی بدن مانند غده تیرویید ممکن است دچار اختلال گردند استفاده از سنگ فیروزه و قرار دادن آن بر روی غده در ناحیه گلو در التیام فرآیند فعالیت این غدد مفید می‌باشد.

    اصلاح گردش خون

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    وجود خواص منحصر به فردی مانند درخشندگی، ارام بخش بودن و ساطع شدن امواج مثبتی که از سنگ فیروزه ساطع میشود التیام فرآیند جریان خون را در بدن در پی دارد.

    درمان آناروکسی

    آناروکسی نوعی بیماری است که در نتیجه گرسنگی و کمبود غذا در افراد ایجاد می‌شود سنگ فیروزه در درمان بیماری هایي از این دست مفید و مؤثر می‌باشد.

    درمان بیماری هاي عصبی

    امواج خارج شده و خواص معنوی که در سنگ فیروزه وجوددارد آنرا جزو درمان درد هاي عصبی مانند سردرد هاي طولانی، سینوزیت، میگرن و … قرار داده است.

    خاصیت سنگ فیروزه برای افزایش تمرکز

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    قرار دادن سنگ فیروزه برروی چاکرای چشم سوم «منطقه وسط پیشانی» باعث بالا رفتن سطح ادراک، هوش و افزایش قدرت تمرکز در افراد می‌گردد.

    برکت زندگی

    عده اي معتقدند در هنگامیکه ماه نو میباشد با نگاه کردن به ماه و سپس نگاه کردن به سنگ فیروزه، در زندگی برکت و رونق اتفاق میوفتد.

    دفع سنگ کلیه

    اگر کشته «آرد شده» سنگ فیروزه با شهد مخلوط شده و سپس مصرف گردد در دفع تعداد زیادی از امراض داخلی از جمله دفع سنگ کلیه بسیار مؤثر و مفید است.

    دفع بلایا

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    عده اي به شدت به این مسأله اعتقاد دارند که وجود سنگ فیروزه تعداد زیادی از بلایا را دفع می‌نماید، بلایایی از قبیل گزندگی حیوانات و …

    رفع مسمویت ها

    اگر دچار هر نوع مسمویتی اعم از غذایی و غیره شدید یک گرم از پودر سنگ فیروزه رابا شهد مخلوط و مصرف نماید، این عمل سبب رفع مسمویت می‌شود.

    هماهنگی زندگی زناشویی

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    سنگ فیروزه سبب نزدیک شدن قلب ها و التیام روابط عاطفی و روحی بین زن و شوهر میگردد و حس وفاداری را در طرفین تقویت مي نماید.

    نماد بخشندگی و گذشت

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    از خواص معنوی دیگر سنگ فیروزه این است که نماد بخشندگی، خلوص و مهر و عطوفت است، دوستی را حفظ ودر گذر زمان، دشمنی رابه دوستی مبدل می سازد.

    پاک سازی ذهن

    عده اي اعتقاد دارند که فیروزه سنگ قدرت و ایمان است و ازآن بعنوان ابزاری در پاک‌سازی ذهن و روح مؤثر و مفید میدانند.

    خواص سنگ فیروزه در زنان بادار

    استفاده از سنگ فیروزه بر بالین زنان باردار سبب حفاظت و آرامبخشی آن می‌شود.

    خواص سنگ فیروزه برای کودکان

    خواص سنگ فیروزه | فواید نگاه داشتن سنگ فیروزه (همه چیز درباره سنگ فیروزه)

    از قدیم الایام اعتقاد بر این بوده که آویزان نمودن سنگ فیروزه بر لباس و یا بالین کودکان انها را در برابر چشم زخم، بلایا و … محافظت مي نماید.

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : خواص,سنگ,فیروزه,فواید,نگاه,داشتن,سنگ,فیروزه,(همه,چیز,درباره,سنگ,فیروزه), نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 167 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:38

ارزیابی عملکرد سازمان و بررسی شاخص ها و معیارهای آن

  • ارزیابی عملکرد سازمان و بررسی شاخص ها و معیارهای آن

    دید کلی :

    هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان و بررسی شاخص ها و معیارهای آن​​​​​​​ بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت


    هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان و بررسی شاخص ها و معیارهای آن بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها
    برای سنجش و ارزیابی عملکرد هر سازمانی (اعم از سازندگان کالاها یا ارائه دهندگان خدمات)، معیارها و شاخصهای گوناگون و متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از شاخصهایی که بیش از سایر معیارهای ارزیابی عملکرد رایج تر می باشند عبارتند از:
    اثربخشی ، با پاسخ به سوالاتی از این قبیل معلوم می شود که: آیا برای رسیدن به هدفهای سازمان فعالیتهای درستی را انجام می دهیم؟ آیا مشکلات سازمان را به درستی تشخیص داده ایم، و در صدد رفع آنها بر آمده ایم، به طوری که به هدفهای سازمان در موعد مقرر دست یابیم؟ درجه دسترسی به هدفهای از پیش تعیین شده در هر سازمان، میزان اثر بخشی را در هر سازمان نشان می دهد(طاهری، 1384، 17).کارایی ، بازده یا نسبت کار انجام شده به منابع مصرف شده و انجام امری به بهترین طریقه بوسیله فرد حائز شرایط در بهترین محل و مناسبترین وقت نیز تعریف گردیده است(فرهمند، 1382، 173).کیفیت ، کیفیت یعنی میزان مرغوبیت محصولی یا ارائه خدمتی بالاتر از حد متوسط، با توجه به قیمت مناسب و قابل رویت(نجف بیگی، 1378، 154).


    نوآوری ، به میزان تطابق محصولات تولیدی و فرآیندهای تولیدی یک سازمان در قبال تغییرات تقاضا و نیازهای جدیدی مشتریان، تغییرات تکنولوژی و ساخت محصولات جدید گفته می شود.نوآوری به منظور براورد نیازهای جدید یا ایجاد تقاضای جدید و کسب سهم بیشتر در بازار در مقایسه با رقبا انجام می پذیرد(طاهری، 1384، 18).بهره وری ، ایسترفیلدبهره وری را نسبت بازده سیستم تولیدی به مقداری که از یک یا چند عامل تولید به کار گرفته شده است می داند. اشتاینر از بهره وری به عنوان معیار عملکرد یا قدرت و امکانات موجود برای تولید کالا یا خدمت معین سخن می داند(ابطحی و کاظمی، 1383، 21).کیفیت زندگی کاری ، به این موضوع مربوط می شود که سازمان تا چه میزان به برقراری ایمنی در محیط کار، امنیت شغلی در سازمان، پرورش استعداد کارکنان خود و بالا بردن مهارتهای آنان از طرق گوناگون و به عبارتی دیگر ایجاد رضایت شغلی آنان از محیط کار قادر می باشند(طاهری، 1384، 18).


    فهرست مطالب
    1-2 مقدمه    4
    1-1-2  اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد    6
    2-1-2 آشنایی با مفهوم ارزیابی عملکرد    9
    3-1-2 مفهوم و ماهیت مدیریت عملکرد    11
    4-1-2 هدف مدیریت عملکرد    13
    5-1-2 مدیریت عملکرد به عنوان یک فرآیند    13
    6-1-2 نحوه ارتباط بین مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد    15
    7-1-2 معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان    16
    8-1-2  اهداف، کاربردها و انواع ارزیابی عملکرد    18
    ب) انواع ارزیابی    18
    9-1-2 شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها    20
    10-1-2 اصول ارزیابی عملکرد    21
    11-1-2 روشهای ارزیابی عملکرد    23
    12-1-2 فرآیند ارزیابی عملکرد    24
    13-1-2 مدل های ارزیابی عملکرد    29
    شکل شماره 2-1: عناصر کارت امتیازی متوازن    32
    14-1-2 مزایای ارزیابی عملکرد سازمان    33
    15-1-2 سیر تکاملی مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت    34
    16-1-2 بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی EFQM    37
    2-2  کلیاتی در مورد سازمان تامین اجتماعی    39
    1-2-2 معرفی سازمان تامین اجتماعی    39
    1-1-2-2 ماموریت و  تعهدات سازمان تامین اجتماعی    39
    2-1-2-2  تاریخچه سازمان تامین اجتماعی در جهان و ایران    40
    2-2-2  تأمین اجتماعی: هدف آرمانی پیامبران    45
    3-2-2  تامین اجتماعی : تجربه تاریخی انسان    46
    4-2- 2 تامین اجتماعی: ضرورت جهان امروز    47
    3-2 پیشینه تحقیق    50
    1-3-2 تحقیقات داخلی    50
    2-3-2 تحقیقات خارجی    54


    منابع و مأخذ    
    منابع فارسی
    منابع انگلیسی


     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : ارزیابی,عملکرد,سازمان,و,بررسی,شاخص,ها,و,معیارهای,آن, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:05

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود



آپلود عکس 


 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,چیست, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 9 مرداد 1397 ساعت: 19:55

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : لوازم,ارایشی,بصورت,عمده,با,کیفیت,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان,لوازم ارایشی با کیفیت و ارزان و عمده, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 202 تاريخ : دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت: 20:11

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 20:28

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 147 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 20:27

لینک دوستان

خبرنامه